Lancome Hypnose Rimel -02 Brun Hypnotic


27 Mart 2013 Çarşamba

Lancome Hypnose Precious Cells 02 Densifying Brown rimelimin dibini Kıbrıs'ta görünce, dönüşte Duty Free'den kahverengi rimel almaya karar verdim. Bu sefer klasik ve pek meşhur olan Lancome Hypnose'u denemek istedim. Ve renk olarak da harika bir kahve olan 02 Brun Hypnotic'i seçtim!


Hypnose'un fırçası ince ve kılları plastik olmayan fırçalardan. Sık ve kısa kıllardan oluşuyor, uç kısmına doğru hafifçe genişliyor. Bu fırçadan beklenmeyecek kadar kirpikleri uzatıyor ve kıvırıyor. Tek katı bile yeterince etkili; ama iki katta daha da uzun, daha da kıvrık oluyor kirpikler. Kutusunda "6 kat hacim" yazsa da, hacim verme etkisi bu derece kuvvetli değil. Ama kat kat sürüldüğünde bile topaklanmadan, kirpikleri ağırlaştırmadan harika sonuçlar veriyor! 


Kullandığım hiçbir seferde gün içinde göz çevresine dökülmedi. Temizliği de, her Lancome rimelinin olduğu gibi, oldukça kolay ve insanı uğraştırmıyor. 02 Hypnotic Brown rengi ise başlı başına bu rimelin alınma nedeni olabilir. Dümdüz ve mat bir kahverengi değil. Sanki içinde hafif kızıllık da olan sedefli bir acı kahve. Kirpiklerde muhteşem duruyor! 


Aşağıdaki fotoğraflarda da rimelsiz kirpiklerim ve Lancome Hypnose'un yarattığı farkı görebilirsiniz... Her fotoğrafta, kirpiklerimde tek kat rimel var.

İki yeni ürünün "sneak-peak"i de bu fotoğrafta:
Göz altımda L'Oréal LumiMagique 02
Rimmel London Apocalips Lip Laquer -Celestial (dayanamadım...)

Pek çok markanın pek çok harika rimeli var ama nedense bende Lancome rimellerin yeri bir ayrı! Hepsini pek çok seviyorum; ama gerçekten Hypnose bambaşka geldi bana... uzun ve kıvrık ve hacimli kirpikler isteyenlere öneririm! Ben Duty Free'den 24,5 Euro'ya aldım; iç piyasada da 72 TL ve online satış sitelerinde biraz daha uygun fiyatlara bulmak mümkün...









21 yorum

  1. Wooow! Süper görünüyor, bayıldım! Maskarada renk olarak genelde siyah veya lacivertten yanayım ama kahverengi de çok güzel göründü gözüme bir anda :) Güle güle kullan, celestial'da ayrıca çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
  2. kahverengi kalem maskara hiç kullanmam ben ama çok aklıma yattı:))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Ayşegül'cüm :) Rimel deyince Lancome diyorum artık (evet, her ne kadar daha iyileri olsa da, biz pek güzel anlaşıyoruz kendisiyle :P). Kahverengi rimelin doğal ve yumuşak duruşunu çok seviyorum ben. Ten rengiyle de ilgili olabilir tabii... Hihi, evet, Celestial'a bayıldım, teşekkürler... dayanamayıp aldım; ama iyi yaptım bence :) Öpüyorum!

    YanıtlaSil
  4. Merve'cim, kahverengi kalem ve rimel hem yumuşak hem de vurgulu bir görünüm veriyor insana. Ten rengin müsaitse (ki bence senin müsait) denenmesi lazım. Siyahtan daha yumuşak, daha romantik :) Muck!

    YanıtlaSil
  5. güzel arkadaşım benim sana ne yakışmaz:) ben de bir dönem kahverengi maskara cok kullanırdım. Chanel inimitable ta cok basarılı hem siyahat hem kahvede. Lancome un hypnose dramasını dah acok seviyorum ben hacim vermesi bakımından

    YanıtlaSil
  6. Güzel gören gözlü İnci'cim :) Chanel hep aklımda, Mayıs'ı bekliyorum herşey için :D Drama'yı bir arkadaşım kullanıyor, o da çok memnun. bir dahakine de Drama alırım o zaman :)

    Öptüm!!!

    YanıtlaSil
  7. Bende Hypnose dramayı daha cok seviyorum. Daha yogun volume veriyor gerci maybellinenın su tombul sarı mascarasından sonra pek lancome almaz oldum ama :) Buarada makyajına bayıldım. Cildin cok güzel ısıl ısıl gozüküyor:)

    YanıtlaSil
  8. Anlaşıldı Begüm'cüm, bir 6 ay sonra da Drama alınacak demek ki :)))

    Teşekkürler ayrıca :) Clarins mucizesi diyebiliriz :)) Onunla birlikte, bu ara kullandığım cilt bakım ürünleri beni çok mutlu ediyor, iyi geliyor. Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  9. ovv süper görünüyor:)
    hypnose cok kullandım ama hiç kahvesine bakmak aklıma gelmemişti :)
    bir kahve rimeli olmalı her kadının bence doğal makyajlarla harika duruyor

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Naz'cım, evet, siyah rimel kadar gerekli bence de, klasik bir parça kahverengi rimel :D

    YanıtlaSil
  11. Canım kahverengi kalem ve rimeli çok beğeniyorum, sana da çok yakışıyor. Asıl ben farlarına bayıldım...Çokta merak ettim.

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler Demet'cim :) Farlarım MAC Naked Lunch ve Sable. Kaş altında da Inglot P395 var :)

    Inglot şurada: http://surdarcenciel.blogspot.com/2012/11/inglot-sonbahar-paletim.html

    MACler burada: http://surdarcenciel.blogspot.com/2013/02/mac-eyeshadowsfarlar-sable-ve-naked.html

    Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
  13. Bende hypnose drama sevenlerdenim:) Lancome maskara konusunda çok başarılı gerçekten.Güle güle kullan Başak:) Bu arada Celestial sende çok farklı bir renkmiş gibi göründü gözüme.

    YanıtlaSil
  14. Hypnose Drama'yı aklıma soktunuz el birliğiyle :)) Bundan sonraki kahverengi rimelim Drama'dan olacak :))

    Çok teşekkür ederim! Evet, Celestial sanırım pek çok kişide daha mürdüm/pembe tonlu gibi durmuş, bende farklı oldu ve pek sevdim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  15. Maskara güzelmiş güle güle kullanın,ayrıca makyajınız çok güzel olmuş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler sevgili Kokoş :)

    YanıtlaSil
  17. Dramayı almadan önce denemeni öneririm.Bir çok Hypnose kullanıcısının Drama'yı beğenmediklerini okumuştum.Bende ikisinin deneme boyları var ancak açmadım daha.bu arada kirpiklerin rimelsiz hâli benimkilerin rimellli hâli gibi maşallah diyeyim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Makyaj Kelebeği, evet, makeup alley'de okurken ben de fark etmiştim bunu. Deneyip öyle alırım o zaman :) Teşekkür ederim, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  19. çok idddialı ve farklı bi blog..
    oğuz akdeniz-milliyet
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Yay kirpiklerinin ihtiyacı yok ki bir şeye tü tü maşallah.

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkür ederim Tavsiyesever, kızardım :))

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.