Lush Mask of Magnaminty Yüz Maskesi


8 Mart 2013 Cuma

Öncelikle herkesin Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nü kutluyorum... 

İstersek, yaparız!

--------------------------------------------------------

Lush'ın bu maskesini Dört Dörtlük Blog yazarlarından olan Onur'dan çok duydum. Cilt tipimiz benzediği için Onur'un beğendiği ürünler genelde bende de çok işe yarıyor. Bu yüzden de pek tereddüt etmeden aldım bu maskeyi.


Mask of Magnaminty yüz için derin temizeme, sıkılaştırma ve peeling vaat ediyor. Yeşil, içinde iri tanecikleri bulunan krem formunda bir maske. İçinde mentol var; yüzünüze sürer sürmez ferahlığını hissediyorsunuz. Ama kokusu naneden ziyade maydanoz gibi. Yine de, Lush'ın pek çok maskesine kıyasla daha iyi bir kokuya sahip.


Genelde banyodan sonra iyice temizlenmiş ve gözenekleri açılmış cildime uyguluyorum. Yaklaşık 10-15 dakika içinde tamamen kurumuş oluyor. Fresh Line sünger ile dairesel hareketler yaparak temizliyorum. İçindeki tanecikleri sayesinde peeling yapmak gibi bir etkisi de var gerçekten.


Maskeden sonra cildim ışıl ışıl oluyor. Derinlemesine temizlik iddiası doğru. Beyaz noktalar duruyor ama siyah noktaları alıp götürüyor. Yağ dengesine de katkısı olduğunu fark ettim. Ve bu maskeyi gerçekten çok ama çok beğendim! Karma, yağlı, gözenek temizliği isteyen ciltlere kesinlikle öneririm'

125 gr'lık bu güzel maskenin fiyatı bana göre oldukça uygun: 19 TL. Lush mağazalarından ya da Lush Turkey web sayfasından satın alabilirsiniz!


NOT: Bir aksilik olmaz ise bu akşam Lush'ın Ankara'daki etkinliğine katılacağım. En kısa zamanda da blogda bu etkinlikten bahsedeceğim... izlemeye devam edin :) Harika bir Cuma olsun!!!







11 yorum

  1. Ben de bunu dün aldim ve hemen denedim! Bana göre cildimdeki o ferah/soguk his biraz fazlaydi, hatta bir ara yaniyormusum ibi hissettim. Ama yikayinca cok cok güzeldi cildim ve her tür kiri cikardi :-)
    Ben de yazisini yakinda paylasirim ve senin bu yazinin da linkini veririm, cünkü senin yorumun benimkinden farkli. Insanlar almaya karar vermeden her cesit yorumu görmeliler bence :-) Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  2. Ben mentolün verdiği hissi de seviyorum, senin cildine de iyi gelmiş olmasına sevindim.

    Çok teşekkür ederim yorum için, ben de senin yazına link veririm. Bloglar değişik fikirleri sunmak için :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Beğenmene sevindim Başakcım, bugün yatmadan önce yapayım ben de iyi oldu aklıma geldiği :) :)

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim hem de! Teşekkürler öneri için Onur'cum :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de en kısa zamanda deneyeceğim! Hatta haftasonu bir bakmalı :) Teşekkürler yazı için.

    YanıtlaSil
  6. umarım memnun kalırsın Selin :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çok merak ettim bu maskeyi, ama online olarak satılmıyormuş taze maskeler :( Bir sonraki sefer maskeleri de bulabiliriz umarım :)

    YanıtlaSil
  8. Demre'cim, bu taze yüz maskesi değil aslında. Ama 3 ayda bir stoklara giriyormuş. Sanırım Nisan'da yeniden stokta olacak :)

    YanıtlaSil
  9. Siyah noktaları çıkardığına çok sevindim. Cildim kuru olmasına rağmen, ufak tefek siyah noktalar olabiliyor. Kendim için ve özellikle de ergen oğlum için kesin denemeliyim..

    YanıtlaSil
  10. Demet'cim, cildin kuruysa yalnızca siyah noktalı yerlerde kullanabilirsin. Oğlun içinse
    eğer aktif sivilceleri varsa, kullanımını önermiyorlar, aklında olsun :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  11. UGUISU POO CİLT MASKESİ
    Uguisu No Fun ( Bülbül Dışkısı ) Uguisu Poo (Illimunating Mask) Aydınlatıcı Cilt Maskesi Leke tedavisinde kullanılan %100 saf Uguisu No Fun ( Bülbül Dışkısı ) ile yapılmış dünyadaki tek Cilt Maskedir. Cildi aydınlatan Guanin’in en yüksek konsantrasyonunu içerir. Sadece bir kaç seans içinde parlak ve yumuşak bir cilt sağlar.

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.