Clarins Beauty Flash Balm -Cilt Canlandırıcı Balsam


25 Mart 2013 Pazartesi

Clarins'in bu muhteşem ürününü, tam da çok ihtiyacım olduğu bir zamanda Patricia'da gördüm ve "evet" dedim "donuk görünen cildim için almam gereken ürün bu!". Duty Free'den alırım diye düşünürken, Sephora Black Card'ımdaki %20 indirim ve kredi kartımdaki 20 TL nakit puan sayesinde, epey uygun bir fiyata, beklediğimden çok daha erken sahip oldum kendisine... 


...ve aldığım günden beri her makyajımda baz olarak bu muhteşem ürünü kullanıyorum. Öncelikle bir hatırlatma yapayım: benim cildim karma. Yazın yağlıya dönük, kışınsa -yanaklarda- kuruya dönük bir yapısı var. Ve Mart ayının ayaz Ankara'sında oldukça donuk ve kuru görünmeye başlamıştı. Bu ürün tam da benim bu sorunuma çözüm olmayı, cilde anında aydınlık vermeyi, yumuşatmayı ve yorgunluk izlerini gidermeyi vaadediyor.


Clarins Beauty Flash Balm'ı fındık büyüklüğünde alıp aynen Patricia'nın yaptığı ve İnci'nin önerdiği şekilde minik noktalar halinde yüzüme "yerleştirip" MAC 130 fırçamla tampon hareketlerle cilde uyguluyorum. Burada önemli nokta şu: cilde YEDİRMİYORUM, tampon hareketlerle uyguluyorum. Ve emilmesini beklemeden, fondötenimi de yine nokta nokta cilde yerleştirip yine MAC 130 fırçayla önce tampon, sonra dairesel hareketlerle uyguluyorum... ve sonuç:

Burberry Sheer Foundation Trench No.6 altına Clarins BFB


Bu fotoğraflarda görülen makyajlarda hiçbir şekilde aydınlatıcı ya da içinde "mica" içeren ürün kullanılmadı.  Uygulanan allık tamamen mat. Fondöten Burberry Sheer Foundation Trench No. 6; ama Chanel Mat Lumiere ile bu balmı kullandığımda da yine son derece aydınlık ve "glowy/parlak" bir bitiş elde ettim. 


Parlak ve nemli yapısına rağmen cildim gün içinde yağlanmadı, ama bu görüntüsünü korudu. 2 haftadır kullanıyorum, sivilcelenme gibi bir soruna da yol açmadı. Benim bayıldığım, meyveli (kavun?) bir kokusu var. Çok yoğun değil; ama kokulu ürün sevmiyorsanız belki rahatsızlık verebilir...


Bu ürünü günlük olarak anlattığım biçimde kullanabileceğiniz gibi, bakım maskesi olarak da kullanabiliyorsunuz. Cildinize kalın bir tabaka halinde uygulayıp 15-20 dakika bekledikten sonra fazlasını yediriyor ya da peçeteyle siliyorsunuz. Bu şekilde de cildi gayet güzel beslemiş, ince çizgileri hafifletmiş -geçici olarak tabii ki- ve yorgunluk izlerini gidermiş oluyor. Maske olarak sıkça kullanmaya kıyabileceğimi düşünmüyorum ama...

İçeriği de gayet başarılı bir ürün. Clarins cilt bakım ürünlerini bir zamanlar ne kadar sevdiğimi hatırlattı bana. Özellikle, peelingini... 

Clarins Beauty Flash Balm'in 50 mL'si Sephora'da 114 TL'ye satılıyor. Yurt dışına giden bir tanıdık bulursanız, 50 mL'sini 29,5 Euro'ya, 75 mL'sini 35 Euro'ya alabilirsiniz. Cildiniz cansız ve donuksa, ya da yorgun görünümden şikayetçiyseniz, özellikle öneririm!!!








12 yorum

  1. Çok merak ediyorum bu ürünü, sen de beğenmişsin kesin denemem lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben ayıla bayıla kullanıyorum bunu Demre'cim, aklında olsun kesinlikle :) Öperim!!!

    YanıtlaSil
  3. Tam benlikmiş bu ürün. Fondotensiz de kullanılabilirim..Aydınlık ve parlak görünen cilde bayılıyorum. Sende de şahane durmuş...

    YanıtlaSil
  4. Aklında bulunsun o zaman Demet, gerçekten çok severek kullanıyorum ben :) Teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Cildini ne kadar parlak ve canlı göstermiş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. Aydınlatıcı kullanmayı unuttum resmen Gamze'cim bu ürün sayesinde :)) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. ben elime gecer gecmez maske olarak kullandım dayanamayıp çok iyi bir şekilde emildi cildim canlandı. Ama maske gibi kullanmaya ben de kıyamam 3 nohut tanesi filan surmek gerekiyor cunku. Baz olarak henuz gunluk rutine alamadım malum ben de urun bolluğu var, her gun farklı seyler kullanıyorum ama bari tum hafta kullanayım. Garnier bb ile denedin mi peki?

    YanıtlaSil
  8. Cildim çooook yorgun görünmedikçe ben de maskey olarak sık kullanamam İnci'cim :))) Ya da, bir ara uygun fiyata 75 mL'liğini alırsam, ancak öyle kullanırım :)

    Garnier BB ile denemedim, havalar çok soğuk gitmeye devam edince Burberry elimden düşmedi. Ama pdura ile bile canlı sonuç değişmedi, Granier BB ile muhtemelen muhteşem durur :)

    Öptüm!

    YanıtlaSil
  9. bayıldım durusuna güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. İnanılmaz bir ürünmüş. Nasıl farketmiş şaka gibi...

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle Handan! Bayıldım, elimden düşmüyor :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.