The Balm BalmGirls Ruj -Mai Billsbepaid


6 Mart 2013 Çarşamba

Balm'ın bu rujunu Gratis'in sevgililer günü indiriminde aldım. BalmJovi paletin içindeki Milly rengini çok beğenince, bu rengin aynısının Mai Billsbepaid olduğunu keşfettim ve paleti her an yanımda taşıyamadığım için rujunu almaya karar verdim.


Yine The Balm'ın sevimli tasarımına sahip kutusunun içinde metal ambalaja sahip bir ruj. Rengi tam bir "nude".  Yapısı yumuşak, sürülmesi kolay ve dudak kusurlarını ortaya çıkaran bir ürün değil. Mat bir bitişi var, pudralı gibi durmuyor. Dudaklarımı kurutmadı. Yine tüm The Balm rujlarında olduğu gibi sürüldükten sonra içindeki mentolle dudağı hafifçe yakıyor. 


Renk tam bir dudak rengi; fakat, koyu renk dudaklarda pembe/eflatun arası bir tona dönüşüyor. Yani, dudaklarınız benimki gibi açık renk değilse, aradığınız "nude" ruj bu olmayacaktır. Ben ise çok keyifle kullanıyorum. Sürdüğüm tüm makyajları tamamlayacak çok zarif bir görüntü çıkıyor ortaya. Tek başına da çok severek kullanıyorum, üzerine Rimmel London Stay Glossy lipgloss sürerek de. 


Dudağımdaki yakın plan swatch'ta rengi daha pembeye dönük çıkmış, aslında tam nude oluyor; bir aşağıdaki tüm yüz fotoğrafında görebilirsiniz...



Bu güzel ruj Gratis'in 8 Mart Dünya Kadınlar Günü indirimi yaklaşırken aklınızda olsun! Muhtemelen 10 TL civarına sahip olabilirsiniz!







18 yorum

  1. tam benim sevdiğim renklerde bir ruj sana da çok yakışmış :) Başak bu arada senin kozmetiklerini, Audreyin de ojelerini kurcalamayı nasıl istiyorum bi bilsen :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Gonca :) Gerçekten tatlı bir renk! Ankara'ya gelirsen beklerim mıncırmaya :)))

    YanıtlaSil
  3. Başlığı gördüğm daldım hemen bende bugün bu ruju yazdım ama senin fotograflar biraz koyu olmuş sanırım hatta dedim ki aaa başka renk mi acaba ne güzel diye.

    En sevdiğim ruj budur bu aralar başka bişii sürmüyorum bile sanada çok yakışmış canıım <3

    YanıtlaSil
  4. balmın bütün rujlarını alıp rahat edelim bence..:-)) hepsi güzeller nasılsa kullanırız dimi???

    YanıtlaSil
  5. Bu rujun doğal rengine bayılıyorum.Sanada çok yakışmış başak :)

    YanıtlaSil
  6. Nimo'cum, ilk fotoğraftaki tam rengi, diğerlerinde kamerayla çok oynadım; ama ancak bu kadar oldu! Dudak rengi yakalamak zor :) Bir de bilek içinde haliyle dudaktakine göre daha koyu çıkıyor nude tonlar. Senin görselleri de merak ettim, referans veririm buradan :D

    Sevgiler!!

    YanıtlaSil
  7. Audrey, kesinlikle! The Balm'ı seviyoruz!!!

    YanıtlaSil
  8. Bir Kadın Neler Yapar, çok teşekkür ederim :) Ben de bayılıyorum bu ruja!

    YanıtlaSil
  9. inanılmaz tatlı durmuş oldukça doğal rengi var güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  10. Ruj zaten alacaklarım listesinde en üstte yer alıyor, ben göz makyajına bayıldım!

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler Sheena Punk :) Farlar Inglot, kalem Flormar Smokey Eyes, rimel Maybelline Rocket Volume Mascara :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. bu ruju bende alacaklarım listesinde. rengi yakışmış canım sana:)
    bu arada bloğumda mimin var canım:))
    http://makyajlikareler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler Makyajlı Kareler, hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  14. benim de favori rujum olur kendisi:) yanlız the balm ın rujlarının diğer renkleri hiç güzel değil nedense çok az secenek var..

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler Şebnem'cim. The Balm'ın diğer renkleri bana pek uygun değil, Mia Moore ve bunu ise pek seviyorum :)

    YanıtlaSil
  16. O kadar çok rujum oldu ki artık bunu da almaya utanıyorum! Ama sana inanılmaz yakışmış, bayıldım!

    YanıtlaSil
  17. Makyajblogum, çook teşekkür ederim :) Valla ben de utanıyorum, sırf bu yüzden o güzelim Apocalipsler bekleyecek...

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.