Down Under Natural's Argan Oil/Yağı Serisi Lansmanı!


21 Mart 2013 Perşembe

Salı akşamı Selen Kozmetik'in nazik davetiyle Down Under Natural's markasının yeni çıkardığı ArganOil (Argan Yağı) serisinin Kavaklıdere Big Chefs'te gerçekleştirilen lansmanına katıldık. Öncelikle davet için Selen Kozmetik'e, ev sahipliği ve nefis ikramlar için Big Chefs'e, bizimle yakından ilgilendiği için Serap Hanım'a  ve tatlı dili, güler yüzü, harika sunumu ve tüm sorularımıza verdiği içten yanıtlar için Arzu Hanım'a kocaman teşekkürlerimi sunuyorum!


Big Chefs'te bizi harika bir ortam karşıladı. Restoranın lansmana tahsis edilen ikinci katı ufak bir Down Under Natural's mağazası gibiydi. Yeni çıkan ArganOil serisinden çıkmış olan ürünleri girer girmez farkettik.



Arzu Hanım...

Arzu Hanım hepimizle tek tek tanıştı ve ilgilendi. Güler yüzü ve sıcak karşılamasıyla zaten ilk andan her birimizin gönlünü ayrı ayrı fethettiğini düşünüyorum. Hepimizi yerimizi aldığımızda ve masaya nefis ikramlar gelmeye başladığında, Arzu Hanım da Down Under Natural's ürünlerini tanıtmaya başlamıştı bile...


Down Under Natural's markası Kanada kökenli ve Türkiye'ye Selen Kozmetik tarafından getiriliyor.  Ürünler hayvanlar üzerinde denenmiyor, yani cruelty-free! ArganOil serisinin ilk özelliği, ürünlerin Türkiye pazarına özgü üretilmiş olması. Bu serideki saç ürünlerinde argan yağıyla birlikte bitkisel keratin ve E vitamini bulunuyor. Türkiye pazarına özgü olmasının nedenlerinden biri boya-perma gibi kimyasal ya da fön gibi ısıl işlemlerden dolayı güçsüzleşmiş ve kırılmaya çok müsait saçlarımızın olması... Argan yağlı, keratin içeren ama paraben içermeyen seri besleme ve kırılma karşıtı iddiasıyla üretilmiş.

Argan yağı oldukça değerli bir madde. E vitamini açısından çok zengin; zeytinyağından 8, cevizden 3 kat daha fazla E vitamini içeriyor. Argan maddesi yalnızca Fas'ın Güneybatı bölgesinde yetişen bir yemiş ve 100 kg argan yemişinden 1 litre argan yağı elde edilebiliyor. Bu da arganı oldukça değerli bir madde kılıyor.İçindeki Omega 3-6-9 ve yağ asitleri nedeniyle de yalnızca saçlar için değil, cilt yaraları ve yanık tedavisinde de kullanılan bu yağ, tam anlamıyla bir hücre yenileyici.

Down Under Natural's ArganOil serisinde şampuan, saç kremi, saç maskesi, durulanmayan sıvı saç kremi, saç serumuyla birlikte duş jeli ve vücut losyonu da bulunuyor.


Alıştığımız Down Under Natural's şampuanlarından farklı olarak ürünler bu sefer tüpte geliyor. Ürünü son damlasına kadar kullanabilmek, daha ergonomik ve kolay taşınabilir bir ambalaj için tüpü tercih etmişler.

Nasıl ki cildimizi temizleyip ardından nemlendiriyor ve haftada bir ya da iki kez çeşitli amaçlar için cilt tipimize göre maske uyguluyorsak, Arzu Hanım saçımız için de aynı özeni göstermemiz gerektiğinden bahsetti. ArganOil Şampuanı saçı temizleyip arındırmak, ArganOil Saç Kremi saçı nemlendirmek ve haftada 1 ya da 2 kez kullanılması önerilen ArganOil Saç Maskesi de saça yoğun nem verip uzun vadede bakımını yapmak için geliştirilmiş. Saç maskesinin güzel yanı, hızlı yaşam koşullarına ayak uydurmak üzere tasarlanmış olup saçta yalnızca 1 dakika bekletmenin yeterli olması!

Arzu Hanım anlatıyor...
...Lansman sırasında notlar alınıyor!

Durulanan seriden sonra sıra durulanmayan ve bakım yapan ürünlerde: Sıvı Saç Kremi ve Sıvı Bakım Serumu. ArganOil Sıvı Saç Kremi saça nem vererek saçın kolay taranmasını sağlıyor. Nemli saçınıza sıkıp geniş ağızlı tarakla tarıyorsunuz. Özellikle yazın havuza ya da denize girmeden önce ve girdikten sonra uygulandığında saçta oluşacak yıpranmaları önleyeceği, saçı koruyacağı ve nemli tutacağı vaadediliyor. Aynı zamanda, saçı yağlandırmadığı için ince telli saçların da gönül rahatlığıyla kullanabileceği belirtiliyor. 

Nem tutma kapasitesini ve yağlı his kalmadığını elimizin üstünde test ettik, onayladık! 

Nailpolishism'e sıvı saç kremi uygulanıyor... 
Benim elimde, emilmeden önce...
Benim elimde, emildikten sonra...

ArganOil Sıvı Saç Bakım Serumu ise fön ya da ısıl işlemlerden önce nemli saça ya da sonra kuru saça uygulanabiliyor. İddiası, saçı ısıya karşı korumak, yumuşatmak ve parlatmak. Yine diğer sıvı saç kremi gibi, bu ürün de saçı yağlandırmıyor. Ve serinin tüm ürünleri gibi muhteşem kokuyor!!! Sıvı Saç Kremi saça nem verirken, Saç Bakım Serumu bakıma devam ediyor. Kuru saça da kullanılabilen bu ürünü de hemen denedik tabii ki! 


Down Under Natural's markasının ArganOil serisine özel çıkardığı ürünlerden ikisi de Vücut Şampuanı ve Vücut Losyonu. Vücut Şampuanının nemlendirme oranının çok yüksek olduğu belirtiliyor. Vücut Losyonu ise hem argan hem papatya yağı içeriyor ve yine yüksek oranda nem sağlamayı vaat ediyor. Papatya yağı dolayısıyla güneş sonrası bakımı olarak kullanılabileceği, yine argan yağı dolayısıyla dirsek ve topuk çatlaklarını onaracağı iddia ediliyor. Elime ilk uyguladığımda biraz yapış yapış bir his almış olsam da, sonradan  hızlıca emilmesi ve cildimi yumuşacık bırakması oldukça hoşuma gitti! Vücut Losyonu ve Vücut Şampuanının seyahatlerde rahatça taşınmak üzere 50 mL'lik boyları da düşünülmüş.


ArganOil serisiyle birlikte Down Under Natural's markasına ait diğer şampuan çeşitlerinden de kısaca bahsetti Arzu Hanım. Örneğin, FruitKicks serisinin ince telli saçlara yönelik Kırmızı (Nar ve Greyfurt içeren) versiyonunda hem ince telli hem de boyalı saçlara yönelik piyasadaki tek şampuanın bulunduğunu bilmiyordum. Saçınız ince telliyse, ama boyalı değilse, yine bu Kırmızı seride size uygun bir ürün var! Bu serinin kıvırcık ve bukleli saçlar için olan köpüğünü ise kesinlikle deneyeceğim. Yine bilmediğimiz, ama market raflarında gördüğüm Hipo serisi beyaz şampuan da (alttaki fotoğrafta en sağda, üzerinde çiçekler olan) hassas ve alerjik ciltler için geliştirilmiş, gluten içermeyen bir ürün. Nude Şampuanı ise bilmeyenimiz yok sanırım. Benim de uzun süre kullandığım ve sonuçlarına bayıldığım, Down Under Natural's markasının paraben, sülfat, vb. maddeler içermeyen harika çocuğu!


Arzu Hanım bize harika bir sunum yaptıktan, hepimizle tek tek sohbet edip tüm sorularımızı yanıtladıktan sonra ayrılma vakti geldiğinde elimizi boş göndermedi ve denememiz için Selen Kozmetik tarafından hazırlanan harika hediye paketlerimizi verdi. Sıvı saç kremi hariç serinin bütün ürünlerini deneme şansı bulacağım için çok memnun oldum!

Vücut Losyonunu hemen anneme hediye ettiğim için bu fotoğrafta yer almıyor... 
Yorumları ondan alırım!
Bu sevimli kurabiye de Civciv'in midesinde :)

Ve bu akşam bütün ürünleri denedim. Hepsinin yorumlarını 1-2 ay içinde kullandıkça yazacağım; ama ilk izlenim olarak tüm ürünleri genel olarak başarılı buldum. Şampuan gayet yumuşak ve saçı güzel temizliyor. Saç kremi ve saç maskesi saça gerçekten çok çabuk nüfuz ediyor ve saçı ağırlaştırmıyor. Her ikisi de saçı gayet güzel yumuşatıyor. Saç maskesini saçımda yalnızca 1 dakika beklettiğim halde kremden daha farklı bir sonuç aldığımı hissedebildim; daha önce kullandığım ekspres maskelerde bu etkiyi görmemiştim. Saç serumu da vaadettiği gibi saçıma harika bir yumuşaklık ve parlaklık verdi. Duş jeli gayet güzel köpürdü ve duştan sonra nemlendirici bir losyon sürmediğim halde cildim yumuşaklığını korudu. Umarım, uzun vaadede de bu seri hakkındaki olumlu görüşlerim devam eder...

Selen Kozmetik'ten Arzu Hanım ve Serap Hanım'a bu keyifli ve bilgilendirici lansman ve güzel hediyeleri için bir kez daha teşekkür ediyorum! Saç ürünü almak istediğinizde, aklınızda bulunsun!

Arzu Hanım'la ve Down Under Natural's ürünleriyle birlikte Ankaralı blog yazarlarının bir kısmı...








21 yorum

  1. Öncelikle o civcivin midesini yerim sonracığıma konuyla tamamen alakasız olarak sana dalgalı saç çok yakışıyor Başak'ım!

    Bloggerlar olarak hepiniz çok tatlı gözüküyorsunuz, ürünleri kullandıkça yorumlarını bekliyorum, malum sarı saçlı olmak zor:) öperimmm!

    YanıtlaSil
  2. Hahahaha, o seni yer zira kendisi en korkunç dinozor T-Rex'miş :)))

    Dalgalı saçı ben de seviyorum kendimde, teşekkür ederim :D Hoş, bu şekle sokmak için epey uğraşmak gerekiyor ama olsun :)

    Ürünleri kullandıkça yazacağım canım benim, evet, sarı saçlı olmak zor :)) Bu seriden umutluyum ama, bakalım!

    Sevgiler, öptüm!

    YanıtlaSil
  3. bencede sarı dalgalı saç süper yakışıyor :) saç serumunun kokusunu merak ettim ilk fırsatta deneyeceğim.Civcivi de öperim koklarım :)

    YanıtlaSil
  4. bencede sarı dalgalı saç süper yakışıyor :) saç serumunun kokusunu merak ettim ilk fırsatta deneyeceğim.Civcivi de öperim koklarım :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Selen'cim, saç serumunu başarılı buldum ben ve kokusu gerçekten nefis... Öperim Civciv'i senin için, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzelde yazmışsın yine silerle olmak çok güzeldi : ) ben şampuanı denedim ilk denememe rağmen saçlarımdaki o bayanın verdiği sertleşmeede azalma oldu

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Senem'cim, bir arada olmak çok keyifli gerçekten :)

    Şampuanın yumuşaklığını ben de sevdim. Tüm seri de bir arada saça güzel bakım yapıyor ve benim saçlarım ince telli olmasına karşın ağırlaştırmadı da. Umut verici :))

    Öpüyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Saçlarınızın doğal hali mi bu?
    Çok hoş duruyorlar :)
    Bayıldım. :)
    Kırmızı paketlerdeki fruit kicks'i kullanıyorum aylardır. Kokusu muhteşem. Saçlarım resmen yola getirdi. Biraz yağlıdır benim saçlarım gayet güzel arındırıyor. Bayıldım bayıldım.
    Geçenlerde de Gratiste dolaşırken de ArganOil serisindeki saç kreminin minik boyu vardı deneyeyim dedim, bayıldım!
    İçindeki keratinden midir bilmiyorum düzleşmekte sıkıntı yaşadığım saç uçlarımı yola getirdi. :)
    Bittiği an büyük boyunu alacağım.
    Siz de güle güle kullanın hepsini.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Weba, çok teşekkürler. Hayır ne yazık ki, saçlarımın doğal hali değil bu. Geçen sene Temmuz'da yaptırdığım bioform var -yani ne kadar kaldıysa işte :) Önümüzdeki ay yeniden yaptıracağım, normalde saçlarım düz, ama rahatça kullanabilecek kadar düz de değil, saçma bir formu var. Hem gölge hem de bioform yaptıran biri olunca bu seri önemliydi benim için. Umuyorum ki hayatımı kurtaracak :)) Saç kremini de denemiş ve beğenmiş olmana çok sevindim :) Ben de FruitKicks'in köpüğünü alacağım en kısa zamanda :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  10. bencede sarı dalgalı saç süper yakışıyor :) saç serumunu en yakın zamanda deneyeceğim...
    sevgiler...bende beklerim..
    http://ozlemtuanam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Özlem çok teşekkürler :) Umarım serumu sen de seversin! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. İlk izleniminin olumlu olmasına sevindim, benim de beklentilerim arttı :)Elimdeki saç ürünlerini bitirip sonra komple bu seriyi deniycem ben :)

    YanıtlaSil
  13. Ben ne zamandır saç maskesi alacağım, unutuyordum. Böyle seri halinde gelince etkisini tam görebilmek için diğerlerini bir tarafa kaldırıp bunu denemeye başladım Demre'cim :) Bakalım bakalım :)

    YanıtlaSil
  14. Sanırım yine kaçırdım :((( Bu arada Fruit Kicks kırmızı serinin nem veren şampuanını uzun süredir kullanıyorum. Kabarmasını önleyen, parlaklık veren en sevdiğim şampuandır kendisi....

    YanıtlaSil
  15. Ankara'da bir kaç lansman daha yapacaklarmış Demet'cim, o lansmanlara davet alanlar tanıdıkları bloglara da haber versin dediler. Benim haberim olursa, kesinlikle sana da haber vereceğim!

    FruitKicks'i ben nasıl kaçırmışım, hayret! Sevindim memnun olmana :) Sevgiler... Başak

    YanıtlaSil
  16. Eğer haberim olursa gerçekten çok sevinirim. Belki de bu sayede nihayet görüşmüşde oluruz :)) FruitKicks'in yakında yazısını yazmaya düşünüyordum zaten ama biraz geç kaldım sanırım :((

    YanıtlaSil
  17. Sizinle olmak her zamanki gibi çok zevkliydi ♥

    YanıtlaSil
  18. ne güzel bi etkinlik olmuş :)
    çok şekersin yine sevgili Başak :)
    serumu geçen watsonsta alsam mı almasam mı derken almamıştım
    sanırım alacağım yaz için iyi olur

    öpüldün :)

    YanıtlaSil
  19. Gerçekten çok güzel bir akşam geçirdik. Sen de çok güzel yazmışsın canım. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. Cok ozledim seni okumayi, yorum yazmayi. Dagildim bugunlerde, verimsizim ;) Guzel lansman olmus. Saclarim yagli cok, acaba bana uyar mi diye onyargiliyim bu seriye karsi. Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Demet'cim, kesinlikle haberdar edeceğim seni! Bu arada, niye geç kalmış olasın ki, lütfen yaz Fruit Kicks'i!

    Fatma'cım, kesinlikle!! Öpüyorum kocaman!

    Naz'cım, o senin tatlılığın :)) Ben yaz için asıl sıvı saç kremini çok merak ediyorum. Hoş, pek deniz tatili yapamayacağız ama, güneşten vs korumak için de iyi olabilir :) Ben de öptüm :)

    Teşekkürler Yelda'cım, bir sonraki akşamımız için sabırsızım :)

    Dilek'cim, neden canım? Oluyor gerçi bazen hepimize... çabuk toparlan!! Ben de senin yorumlarını özledim. Yağlı saç kısmını bilemiyorum cidden... hoş, kesinlikle yağlandırmadığını söylüyorlar, ve ben iki gündür serumu kuru saçıma da sürüyorum parlakık için, gerçekten yağlanma yapmadı. Ama tabii, saç hali hazırda yağlıysa nasıl bir etkisi olur, onu bilemedim... belki Fruit Kicks serisine baabilirsin? Kocaman öptüm!

    Herkese sevgiler :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.