Purederm Clean and Bright O2 Bubble Mask -Yüz Maskesi


12 Mart 2013 Salı

Bu eğlenceli maske Tuba'cığımın doğumgünü paketinden çıkmıştı... evet, hala doğumgünü hediyelerini yazmaya devam ediyorum, bu seri bitmeyecek gibi.


Bu hafta hep Tuba'dan gelenler -yani, yukarıdaki fotoğraftaki ürünler- olacak burada; kendisine baştan ve toptan teşekkür ediyorum öncelikle!


Purederm köpüren oksijen maskesi birbirine tutturulmuş iki ayrı pakette sunulan iki kullanımlık bir maske. Öncelikle yazayım, gerçekten mis gibi şeftali kokuyor, maske yüzde kaldığı sürece o nefis kokuyu almaya devam ediyorsunuz. Oksijen formülüyle derinlemesine temizlik, soyma ve masaj etkisi vaadediyor. 


Paketi açtığınızda içinden jel kıvamında yarı saydam bir sıvı çıkıyor. Kuru ellerinizle kuru yüzünüze sıvıyı yayıyorsunuz. Yaydıkça içindeki oksijen aktifleşip köpürmeye başlıyor. Maske tamamen köpürene kadar bekliyorsunuz. Aşağıdaki fotoğrafa benzer bir şey oluyor sonuçta :)


Böyle tamamen köpürdükten sonra parmaklarınızla masaj yaparak köpüğü cildinize masaj yaparak yediriyorsunuz, sonra da ılık suyla duruluyorsunuz. Sonuç olarak, yumuşak ve tertemiz bir cildiniz oluyor ve yukarıda vaadedilen kadar yüksek bir beklentiye girmezseniz, sonuçtan oldukça memnun kalıyorsunuz!

Ben böyle tek kullanımlık maskeleri çok sevdiğimi fark ettim! Dün Gratis'te görseydim alacaktım 2-3 paket. Sizin aklınızda olsun!! 








26 yorum

  1. İlk kullandığımda nasıl kullanılacağına bakmadan cildimde 15 dk'ya yakın tuttum ve sonuç olarak tüm gözeneklerimden köpükler çıkıyordu :) Cildim kupkuru olmuştu doğal olarak. Normal kullanıldığında :) cildi temizlediği kesin.

    YanıtlaSil
  2. Hahahaha, Handan çok iyiymiş. Yüz nemlendiricisini bile talimatlarını okumadan kullanmam. Ben de öyle bir "sayko"yum işte :))

    YanıtlaSil
  3. Saykoluk değil doğrusunu yapıyorsun, ben biraz fazla güveniyorum kendime :))

    YanıtlaSil
  4. Nelerin nelerin kullanım talimatını okuduğumu bilsen öyle demezsin :))

    YanıtlaSil
  5. Valla maskeyi bilmem ama ben fotoğrafa bayıldım :))Hollywood reklam filmi modunda...

    YanıtlaSil
  6. Hahaha, Demet'cim, benden de ne reklam yıldızı olur ama :P

    YanıtlaSil
  7. Maske arayışındayım ben de, bunu yazdığın iyi oldu kuzum ben de gratise gidince bir daha bakayım, ayrıca yerim hihih ne tatlı çıkmış fotoğraf! :)

    YanıtlaSil
  8. Çok bakım maskesi gibi değil Aysel'cim, yüzü güzelce temizliyor yalnızca :) Öperim seni :)))

    YanıtlaSil
  9. hahaha çok eğlenceli bu maske :) ben de alıp deniyim bi

    YanıtlaSil
  10. Ha ha..İlahi Başak. Bende şampuanı bile her aldığımda arkasını okurum..Sanki bir gün "Boşverin ıslak saça sürüp köpürtmeyi, dikin kafanıza için" yazacakmış gibi arkasında... :) Bendensin yani Başak. . ;)) Güzel bir ürüne benziyor..Denenmeli

    YanıtlaSil
  11. Valla öyle Gözde'cim, tam eğlencelik!

    YanıtlaSil
  12. Sey, yalnız olmadığıma çooook sevindim :))) Olsun, okumaktan zarar gelmez :P

    YanıtlaSil
  13. aaa bu kadar olur daha dün aldım ben de bu maskeden :)) denemek için sabırsızlanıyorum, aynı şekilde tek kullanımlık maskelere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Çok iyi yapmışsın, uygulaması çok eğlenceli :))

    YanıtlaSil
  15. resim çok şeker :)) ben böyle köpüren bi temizleyici kullanmıştım strawberry zamanında. Markasını hatırlamıyorum ama cızır cızır köpürürken çıkardığı sese bayılıyodum..Çok da iyi temizliyordu..Bulursam kesin deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  16. başak çok tatlısın ya sen =) blogunu uzun zamandır takip ediyorum ama yorumlara aram pek ii diildir. bayılıyorum sana hele bi de nefis diosun ya =D

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler Nilgün'cüm, güzel temizleyen, mis kokulu bir makse :) Fiyatı da uygun olunca insanın alıp alıp kullanası geliyor :))

    YanıtlaSil
  18. mystiQuery, teşekkür ederiiim :) Ne güzel bir yorum bu, bayıldım, yüzüm aydınlandı resmen! "Nefis" kelimesini çok severim, böyle dolu dolu geliyor kulağa, değil mi? Öptüm :)

    YanıtlaSil
  19. rica ederim. sadece hissettiğimi söledim. evet =D postlarına bakıyorum acaba bu sefer de nefis demiş mi die =P

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkür ederim yeniden :))

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar
    ben de bir tane aldım kullandım bu maskelerden,çok eğlenceli köpürmesini izlemek,etkili mi tartışılır ama eğlenceli olduğu kesin,sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Adaşım, bence temizliği güzel. Ama kesinlikle üstünde yazan ultra vaatleri yerine getirecek kadar etkili bir ürün değil :) Ama haftada bir kere insanın kendisini şımartmak için alabileceği bir maske :)

    YanıtlaSil
  23. Hihihi ne eğlenceli bi maske bu böyle ^^

    YanıtlaSil
  24. eveeet, kesinlikle çok eğlenceli :)))

    YanıtlaSil
  25. Hiç dikkatimi çekmemişti Gratis'de, çok güzel görünüyor:) Benim maskelerim hiç böyle eğlenceli değil, hemen alıp deneyeyim :))

    YanıtlaSil
  26. Sombrenix, kesinlikle eğlenmek için alınmalı :)))

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.